Известие

Collapse
No announcement yet.

Евтина алтернатива на термостата - AR 147 1.9 JTD 115к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сметната е, ама друг път...патерицата ми е 125/80/15, оригиналния ми размер е 215/45/17
    Сметни си, едното е 581мм диаметър, другото е към 635...

    То, ако беше така, нямаше да слагат патерица, а нормална по размер гума...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
      Патерицата е сметната така, че да отговаря диаметърът на 195/65/15 или 205/55/16 или 215/45/17, които са оригиналните размери за 147-ца
      Ако сложиш патерица от друга кола, което няма да е възможно заради междуболтовото разстояние и централния отвор, ще даде грешка.
      ЕКУ-то мери завъртането на колелото и затова му е давало грешка, която е отчитало като недобро сцепление или приплъзване.
      Същото се получа зимата, когато ръчната замръзне и блокира едното колело - ABS/VDC светкат и дават грешка.
      На мен зимата ми е замръзвала ръчната,но не е светкал абс-а?Защо на 147 да свети а на 156 не?
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        Сметната е, ама друг път...патерицата ми е 125/80/15, оригиналния ми размер е 215/45/17
        Сметни си, едното е 581мм диаметър, другото е към 635...

        То, ако беше така, нямаше да слагат патерица, а нормална по размер гума...
        Слагат патерица заради мястото, а иначе моята не е с тези размери и не съм имал проблем със системите, когато съм я ползвал.
        Ще проверя какво точно пише и ще ти кажа
        sigpic

        Comment


        • #19
          И на мен не ми е ясно защо има връзка м/у обороти на празен ход и размера на гумите
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            ASR-а или ВДЦ или там както водят италианците ESP-то отнема газта от време на време, като има боксуване, това е единствената връзка, която има с предните гуми...със задните не би трябвало да има каквато и да било връзка освен АБС-а, който пък няма общо с оборотите на двигателя...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              ASR-а или ВДЦ или там както водят италианците ESP-то отнема газта от време на време, като има боксуване, това е единствената връзка, която има с предните гуми...със задните не би трябвало да има каквато и да било връзка освен АБС-а, който пък няма общо с оборотите на двигателя...
              Ясно, ама тука явно подава, а и на празен ход...

              Аз бих заложил 50 стотинки на датчик на педала на газта
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                кви размери бяга малките гуми и ся кви са?
                Сега е на летни 17-ки,
                от тогава мина доста време и вече забравих точния им размер, но си бяха направо нископрофилни, мисля 195/45/15 и с видимо по-малък външен диаметър от тези на предния мост - 195/60/15, и изправени една до друга бяха с два-три пръста по-ниски, а това си е 5-6 см.
                При това положение ABS-а и ASR-а, които работят заедно, са засичали постоянна разлика в оборотите на предния и задния мост, задният с по-малките гуми се е въртял с 5-7 % по-бързо. Интересното е, че системата се опитваше да ги изравни не чрез забавяне на задния, а чрез ускоряване на предния - респективно газ до ограничител, пусната по инерция или на скорост, и това докато натисна едновременно съединител и спирачка!
                Междувременно няколко пъти по това време светваше авария в ABS/ASR-а и проблемът изчезваше, ама аз тогава от неразбиране бързах да я изгася, за да ги рестартирам - как ще карам с аварирал ABS/ASR, количката новозакупена, непозната и т.н., сама си дава газ, таблото мига с авария.... абе пълен шаш и паника

                А патерицата не дава грешка, щото външният й размер е еднакъв, е - почти де, с тоя на оригиналните гуми.

                П.с: проблемът не се е появявал, ABS-ът не е светвал досега, зимни 15-ки и летни 17-ки.
                Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                  Температурите във Филибето вече са 40 градусови, да чукна на дърво - на градско, извънградско, натоварена, с или без климатик температурата си я кове м/у 88 и 90 градуса, явно ренде-термостатът си върши добре работата.
                  Аман от митове и легенди за променливата температура на италианките - просто "козата си сака пръч"
                  Утре направи едно кръгче до х.Здравец и пак сподели как е.
                  Поздрави.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Всичко си е нормално аз със същия и няма ядове.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #25
                      как го навряхте този термостат в маркуча,не влизааа.

                      Comment


                      • #26
                        пичове незнам ама ESP-то контролира и спирачките на някой коли иначе само откъм подаване и отнемане на газта трудно ще овладее колата в поднасяне особено на лед, а и то бачка дори когато колата нее на скорост ( поне на някой коли де )
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                          Всичко си е нормално аз със същия и няма ядове.
                          И аз една година нямам ядове с ренде-термостата, а синът чат-пат бая я мачка (все пак е 20-годишен). Горещото лято отдавна мина - никакъв проблем с температурата.

                          Всъщност, като се замисля, не съм чул или прочел някъде някой да се оплаче, а вече е доста разпространен тоя прийом
                          Last edited by Zarini; d.m.y г., 03:24.
                          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                          Comment


                          • #28
                            Еми да понякога и ефтинкото върши чудесна работа пък и спестява доста пари.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #29
                              Няма какво да се чудите.
                              Отговорът е елементарен.
                              Когато от пред колата е с по-големи гуми, то оборотите на предната ос са респективно по-малки от оборотите на задния мост. Във ВДЦ-то е заложен режим на намалено сцепление при принудителен празен ход. Демек, когато отнемеш газта на автомобила, двигателя действа като спирачка на колелата. От този момент, за да не се получи състояние, със загуба на контрол върху автомобила, ВДЦ-то по КАН подава информация на ЕКУ-то на двигателя, че е необходимо повишаване на мощността на двигателя до този момент, когато оборотите на предния мост се изравнят с оборотите на задния мост. В описания случай това не може да се осъществи и за това се получават тези аномалии.

                              Има още доста аномалии примерно с хил холдъра, които могат да се наблюдават, като доста хора биха се хванали за главата и да спорят, че това не е възможно да е от общата система за динамичен контрол на автомобила.

                              Аз лично знам, че тази система за динамичен контрол при ППХ на автомобила се имплантира само при системата, която има и хил холдър (примерно), но явно винаги има нещо да те изненада от любимите ни марки
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщение
                                как го навряхте този термостат в маркуча,не влизааа.
                                Влиза, малко зор е, но влиза - добре е по мое мнение да свалиш целия маркуч, и да го хоризонтираш - след това една скоба отвън, за всеки случай да не се накриви някак си.........
                                Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                                Всъщност, като се замисля, не съм чул или прочел някъде някой да се оплаче, а вече е доста разпространен тоя прийом
                                И аз това с намаления дебит го имах наум, два тракдея и цяло лято нямах проблем, след 30те градуса на феста в Хасково и цялата писта на втора, нямам никакви притеснения.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X